Check with seller Brand Manager Quận Tân Bình
- Location: Hồ Chí Minh, Tân Bình, Quận Tân Bình, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Build customer awareness and brand positioning plan across channels Shape and communicate our vision and mission Translate brand elements into plans and go-to-market strategies Lead creative development to motivate the target audience to “take action” Plan, implement & report performance of brand communication plans & campaigns Monitor market trends, research consumer markets and competitors’ activities to oversee new and ongoing marketing and advertising activities Develop & implement customer retention and loyalty programs Develop the concepts, style, look and feel, language and tone of brand Plan strategic public relations programs Develop and implement PR policies and procedures Determine KPIs for PR works Implement, measure and provide reports on each PR campaigns Build long-term relationships with all relevant stakeholders, such as local government, media people, politicians, etc
Recruit, hire, onboard and train new members of the public relations team Produce content for various speeches, events, hearings… Develop and implement crisis communications advice and media strategy, as needed Yêu cầu ứng viên BSc/BA in Marketing, PR, communications, journalism or similar relevant field Proven working experience in the PR & branding field for at least 2 yearsHaving 2-3 years of working experience in Global firms/agencies is an advantage Proven ability to develop PR & branding communication strategies A proven track record of successful PR/branding campaigns Experience in identifying target audiences and devising effective campaigns Excellent understanding of the full marketing mix Strong analytical skills partnered with a creative mind Data-driven thinking and an affinity for numbers Outstanding communication skills Up-to-date with latest trends and marketing best practices Excellent communication, presentation and self-driven skills Outstanding organizational and time management skills Aptitude in presentation and public speaking Attention to details Quyền lợi Monthly income: up to 1500$ (base salary + incentive) - Salary review each 6 months Regulated time for performance evaluation and periodic salary review 13th month salary in accordance with company policies and regulations Meal, gasoline and mobile phone allowance and personal health insurance package allowance Opportunity to have internal and external training to improve professional skills and working skills Social insurance, health insurance and unemployment insurance will be in accordance with Labor Law Annual travel, team-building activities Working days: Monday - Friday (09:00 - 18:00) Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 31/05/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nhân Viên Kinh DoanhViệc tìm người - Quận Bình Thạnh (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Tìm hiểu, nghiên cứu, tư vấn về các sản phẩm của công ty để giới thiệu, tư vấn và giải đáp thắc mắc cho khách hàng Đàm phán, thương lượng với khách hàng về giá cả, hợp đồng, tiến hành chốt đơn và hỗ trợ khách hàng ký hợp đồng Chăm s...
-
Lễ Tân - Đi Làm NgayViệc tìm người - Quận 11 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Trực tổng đài quầy Lễ tân Chào đón, hướng dẫn khách ra vào tòa nhà Tiếp nhận văn thư khối văn phòng, căn hộ Hướng dẫn khách hàng tuân thủ nội quy, quy định của Tòa nhà Các công việc khác theo yêu cầu của Cấp trên Quản lý trực tiếp Yêu...
-
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Đi Làm Ngay Tại Gò VấpViệc tìm người - (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Chăm sóc khách hàng cũ, tư vấn hỗ trợ khách hàng đã, đang và sẽ thực hiện giao dịch - Tiếp nhận giải đáp thắc mắc, khiếu nại, các tình huống phát sinh của khách hàng trong quá trình sử dụng dịch vụ - Cung cấp thông tin sản phẩm, dự ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)